Менеджмент і маркетинг

Логістичний менеджмент

Мета вивчення дисципліни «Логістичний менеджмент»: засвоєння теоретичних знань і практичних навичок в галузі формування інтегрованих ланцюгів поставок і оптимального управління

Постан Михайло Якович

завідувач кафедри,
доктор економічних наук, професор

Логістика

Смрковська Вікторія Юріївна

доцент,
кандидат технічних наук

Піддубна Наталія Миколаївна

старший викладач

Ризик-менеджмент в морських перевезеннях

Метою вивчення дисципліни «Ризик-менеджмент в морських перевезеннях» є отримання студентами теоретичних знань і практичних навичок управління ризиками, які виникають при організації морських

Постан Михайло Якович

завідувач кафедри,
доктор економічних наук, професор

Глобалістика

Метою вивчення дисципліни є оволодіння базовими поняттями та методологічними основами глобалістики, з’ясування глобальних життєвизначальних проблем людства, що потребують негайного вирішення,

Зовнішньоекономічна діяльність підприємства

Метою вивчення дисципліни є оволодіння базовими поняттями та концептуальними основами курсу, змістом основних видів та технологій здійснення ЗЕД на підприємстві.

Економіка праці та соціально-трудові відносини

Метою вивчення дисципліни є оволодіння базовими знаннями та набуття вміння і навичок у регулюванні соціально-трудових відносин у трудовому колективі.

Управління персоналом

Мета навчальної освітньої компоненти – формування комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо розробки та здійснення кадрової політики в сучасних

Управління конкурентоспроможністю

Метою курсу є формування у здобувачів системних знань про конкурентну поведінку компаній на ринку, шляхи запобігання монополізації економіки, опанування методиками

Афанасьєва Ольга Кирилівна

доцент,
кандидат економічних наук

Постан Михайло Якович

завідувач кафедри,
доктор економічних наук, професор

Маркетинг

Мета вивчення дисципліни “Маркетинг”: опанування майбутніми менеджерами теоретичними знаннями та практичними навичками щодо забезпечення успішності організації за допомогою принципів та методів маркетингу,

Белоус Катерина Вікторівна

доцент,
кандидат економічних наук
1 2 5